خوب دانلود

khoobdl

yek asheganeh aram

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

خیلی خوبه که یکی مثل آقای رامبد جوان میاد و برای (حالااا,ترویج فرهنگ کتابخوانی!!) مسابقه میزاره و میگه کتاب بخونید و جایزه ببرید!!

ولی ناراحت شدم وقتی (به خاطر جایزش) خودم شوق پیدا کردم و  به نظر من بده که حتما باید یک محرکی باشه تا کتاب بخونیم(البته کار ایشون قابله ستایشه!!).در هر حال کتاب بخونیم...

                                                                                                                               yek asheganeh aram

یک عاشقانه آرام

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ
  • admin fs

نظرات  (۱)

من خیلی اقای رامبد رو دوست دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی